Saturday, May 10, 2008

庆祝母亲节

我几次邀老爸出国旅游,他都不肯去。这次我建议去泰国拜四面佛;他想了想,终于点头答应了。

我立即去订购廉价航空的机票和住宿(12-14/5/08);才发现我们出发日是母亲节过后的第二天。既然是巧合,我便顺水推舟,当成是和老爸,老妈去曼谷游玩庆祝母亲节!

我总觉得他们老人家应该多出国走走,散散心。我们孩子们都长大了,他们可以轻松些,到外头看看世界。他们以前都为着了家,从早忙到晚,根本没有所谓的出国度假;如果不趁现在还能走能跑的时候旅行,将来可能就没有机会了。

各位,来临的母亲节,祝愿大家都有个快乐,温馨的星期天。

6 comments:

阿洛 said...

愿大牛有个愉快的假期!:)

mrdes said...

Hi, got your link from Blog Award. Honest. I like what I read. The chinese language seems able to touch the heart so much easily, do n't you little. Or maybe it's the little things in life that prove miraclous. Cheers! keep blogging:P

Anonymous said...

wah! 还不知你的blog is featured in Blog Award wor! Haha!

Unknown said...


假期很愉快,谢谢!

Unknown said...

mrdes
thanks for your compliments and encouragement. do drop by again;->

Unknown said...


哈哈!i signed up and took part for fun. u can too!